UHVAĆEN NA DELU! SAVO MANOJLOVIĆ se lažno predstavlja kao NOVINAR, tako ušao u REM!

Na javno slušanje kandidata za dodeljivanje nacionalnih frekvencija, uz članove Saveta REM, predstavnike TV Pink i Hepi, na koje je bio red da predstave svoje koncepte programa, došao je i lider pokreta ,,Kreni-promeni” Savo Manojlović.

Iako je prisustvo na javnom saslušanju bilo dozvoljeno novinarima, uz obaveznu akreditaciju, postavilo se pitanje kako je Manojlović uopšte uspeo da uđe.

Nije prošlo mnogo, a odgovor je dao i sam on na društvenoj mreži Tviter, gde je objavio svoju fotografiju u prostorijama REM uz objašnjenje da je ušao kao novinar.

Ćao, akreditovali smo se kao novinari – napisao je on kao opis uz fotografiju.

Široj javnosti do tog trenutka nije bilo poznato da Manojlović ima iskustva u novinarstvu, a prema rečima Nina Brajovića, generalnog sekretara Udruženja novinara Srbije, za lidera pokreta ,,Kreni-promeni”  akreditaciju je tražio jedan radio.

Onaj ko organizuje bilo kakvu manifestaciju traži akreditaciju, što je u ovom slučaju REM. Zašto su mu je odobrili, pitanje je za njih – rekao nam je Nino Brajović.

Kako je Srpski telegraf saznao u pitanju je radio ,,Goraždevac”, a glavni i odgovorni urednik radija Darko Dimitrijević je za naš list potvrdio da Manojlović sa njima sarađuje, ne želeći da u potpunosti odgovori na naša konkretna pitanja, da li je Manojlović kod njih zaposlen, ako jeste na kojoj poziciji i koliko dugo.

Foto: Tanjug

Darko Dimitrijević

Naime, Dimitrijević je prvo želeo da izbegne razgovor, pravdajući se time da je na odmoru u Grčkoj i  da nema vremena, a potom je rekao sledeće.

Mi sarađujemo sa gospodinom Manojlovićem, a na pitanje da li je zaposlen kod nas, na kojoj poziciji i koliko dugo radi nisam dužan da vam odgovorim – poručio je on.




Republika / infomart