ŠER ima OVIH 6 ZDRAVIH NAVIKA zbog kojih izgleda i oseća se odlično i u 77. GODINI!

Jedna od pevačkih ikona, Šer, ima 76 godina, ali i izgled i zdravlje koji nikako ne idu uz tu brojku, čak naprotiv.

Ona je jedna od aktivnijih žena, a svoje telo održava redovnim vežbanjem i regulisanom ishranom.

Evo šta sve podrazumeva njen zdrav stil života:

1. Ona poštuje dijetu sa malo masti

Šer se drži dalje od hrane sa mnogo masti, uključujući mnoge mlečne proizvode.


BUDI BEZ BRIGE! 10 znakova koji pokazuju da imate JAKU LJUBAV, kojoj je suđeno da TRAJE!



TEST LIČNOSTI! Slika koju PRVU UGLEDAŠ otkriva ŠTA te sprečava da pronađeš trajnu LJUBAV!

TEST LIČNOSTI! Slika koju PRVU UGLEDAŠ otkriva ŠTA te sprečava da pronađeš trajnu LJUBAV!

– Prebacila sam se sa punomasnog mleka na nemasno mleko, ako uopšte pijem mleko – rekla je u svojoj knjizi “Cher Forever Fit: The Lifetime Plan For Health, Fitness, and Beauty”.

– Mislim da je sir jedna od najgorih stvari za telo. Ne vari se dobro, a većina sireva ima previše masti.

Iako mnogi sirevi sigurno imaju mnogo masti, postoje sirevi sa niskim sadržajem masti, koje još uvek možete da jedete dok gubite težinu.

2. Ona konzumira zdrave grickalice

Recite zbogom slatkišima, jer Šer ima najbolju slatku zamenu za grickanje.

– Mišel Fajfer i ja smo otkrili da slatki krompir možemo peći u mikrotalasnoj za četiri minuta, i to nam je promenilo čitav život – napisala je ona u svojoj knjizi. Živeli smo od slatkog krompira, pečenog krompira i cezar salate. Slatki krompir ima mnogo zdravstvenih prednosti, uključujući gubitak težine, regulisan nivo šećera u krvi i poboljšano varenje.

3. Ona retko pije alkohol

Pridruživši se redovima poznatih ličnosti koje ne piju alkohol, Šer se uglavnom drži podalje od pića. – Postoje stvari koje ne volim, a koje su nezdrave, kao što su droga i piće, tako da se nikad nisam upuštala u njih – rekla je Šer za Good Housekeeping.

– Pijem samo tri do četiri puta godišnje.

Printscreen You Tube

Šer

4. Izbegava rafinisani šećer

Kod Šer se sve vrti oko energije, a rafinisani šećer je samo oduzima. Umesto toga, Šer jede prirodne šećere koji joj održavaju nivo energije na visokom nivou, bez pada obrađene hrane.

– Testenine mi daju puno energije, kao i voće poput banana, papaje i nektarina, jer imaju puno šećera, ali nije rafinisano – napisala je u svojoj knjizi.

5. Ona menja vežbe

Šer voli da miksuje kada je u pitanju vežbanje, a fitnes za celo telo je njen stil. Ona takođe često deli svoje vežbe sa obožavaocim. Kako navodi “Good Housekeeping”, pevačica vežba pet puta nedeljno. Takođe je rekla za “E!News” da pored teretane voli da surfuje, kako bi ostala aktivna.

6. Naučila je šta ne funkcioniše za nju

Iako je pevačica do sada smanjila rutinu vežbanja, trebalo je mnogo pokušaja i grešaka. U stvari, Šer nije ni počela ozbiljno da vežba sve do svojih 50-ih. Jedna vežba koju više ne praktikuje je trčanje.

– Godinama sam pokušavala da trčim i mrzela sam to. Grudi ti idu svuda, jajnici idu svuda, a ti nerviraš potkolenice. To nije najbolja stvar – rekla je ona za “Into The Gloss”.

BONUS VIDEO:

Pratite nas na društvenim mrežama







Informer / Infomark